Середа, 25.12.2024
Все про все



Хочу заказать чертеж или деталь в Компас 3D.




Группа ВК
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
1 [16]
Вміст сайту
Коментарі: 28
Форум: 2/2
Фото: 109
Блог: 69
Новини: 9
Файли: 18
Тексти: 664
Сайти: 2
Дошка оголошень: 9
Відео: 14
Гостьова книга: 10
Теги
c++ (10)
nod 32 (4)
Заробіток
//wmlink.ru/index.php?ref=240844
Головна » Статті » Тимчасове » 1

Поділися матеріалом в соц. мережах
Якщо вам не важко, можете прийняти участь в цьому опитуванні =)
Як часто ви мастурбуєте ? =)
Всего ответов: 306
ОХОРОНА ПРАЦІ В КАБІНЕТАХ (ЛАБОРАТОРІЯХ) 2

2.6.4. Заходи безпеки під час роботи на шкільній навчально-дослідній ділянці

На шкільній навчально-дослідній ділянці категорично забороня­ється садити колючі кущі та отруйні рослини. На шкільній навча- льно-дослідній ділянці учні працюють у халатах і рукавицях.

Під час перенесення загострених знарядь (лопат, грабель, вил) з місця зберігання на навчально-дослідну ділянку учні повинні тримати їх вертикально, робочою частиною вниз, щоб не нанести травм іншим учням. Сільськогосподарські знаряддя повинні відповідати віку учнів. Робоча частина лопат повинна бути неве­ликою, ручки їх слід робити легкими. Довжина ручок лопат має бути різною, її слід визначати виходячи зі зросту учнів різних вікових груп.

Бажано користуватись на шкільній навчально-дослідній ділянці лійками невеликих розмірів (ємністю до 4 л). Якщо в школі є тільки великі стандартні лійки, треба стежити за тим, щоб учні під час роботи наливали в них води не більше як 1/3 об'єму лійок.

Тривалість роботи учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці встановлюється відповідно до їх віку. Учні ІУ-У класів працюють на ділянці 2 год. Через кожні 20 хв. роблять 10-хви- линні перерви. Робота на шкільній ділянці учнів VII-VIII класів як суспільно корисна праця може тривати 3-4 год. з 10-хвилин- ними перервами через кожні ЗО хв. Під час кожного заняття тре­ба урізноманітнювати види діяльності учнів, переключаючи лан­ки з одних видів роботи на інші.

Учням до 15 років забороняється підіймати і переносити ван­тажі за допомогою носилок, відер тощо.

Перед початком кожного заняття учитель проводить інструктаж учнів з обов'язковим показом прийомів роботи, що дають змогу забезпечити правильну позу під час трудового проце­су, оптимальні ритм і навантаження в роботі м'язів, а також да­ють змогу запобігати травматизму.

Очищають ґрунт від сторонніх предметів, що його засмічують (каміння, осколків скла, уламків металу тощо), за допомогою лопат, грабель, сап. Виконувати такі роботи руками забороняєть­ся. У кожному конкретному випадку вчитель, який керує робо­тою учнів на ділянці, зобов'язаний інструктувати дітей, як кори­стуватися сільськогосподарськими знаряддями, щоб не завдати пошкоджень ні собі, ні тим, хто перебуває поруч.

Учням, які працюють на шкільній ділянці, категорично забо­роняється будь-яка робота з отрутохімікатами, інсектицидами й гербіцидами. У разі крайньої потреби обприскування або обпилю­вання рослин проводять дорослі (учителі, лаборанти, технічний персонал) при відсутності дітей, яких потім протягом 5 діб на ділянку не допускають.

Під час роботи на шкільній навчально-дослідній ділянці не можна дозволяти учням прополювати руками. Для цього викори­стовують сапи, розпушувачі. Учні під час виконання таких робіт, щоб запобігти забрудненню рук землею, обов'язково повинні на­дягати рукавиці. Одночасно на навчально-дослідній ділянці пра­цюють не більше як 23 учні (половина класу). Учитель, який керує роботою, повинен бути присутній під час роботи на шкільній на­вчально-дослідній ділянці і забезпечувати виконання учнями Правил техніки безпеки.

2.6Г.5. Заходи безпеки під час проведення екскурсій з біології

Перед проведенням екскурсії її керівник ретельно обстежує ту ділянку природного оточення школи, куди будуть виведені діти, вибирає місця, де немає небезпеки нападу хижаків, отруйних тва­рин (змій, павукоподібних, багатоніжок та ін.), де немає трясо­вин. У керівництві екскурсантами вчителеві допомагають лабо­ранти школи, старшокласники і, по можливості, батьки учнів. Бажано, щоб на кожних 10-15 учнів був один дорослий або стар­ший учень. Категорично забороняється об'єднувати для екскурсії два або кілька класів. Перед проведенням екскурсії роблять пере­кличку учнів класу і відмічають присутніх. Для керівництва ко­жною групою дітей призначається дорослий або вожатий загону. Другу перекличку проводять після прибуття на місце екскурсії, третю - перед відправленням у дорогу назад, четверту - після по­вернення з екскурсії.

Якщо для доставки учнів до місця екскурсії використовуєть­ся громадський транспорт, посадку здійснюють групами під керівництвом дорослого або старшого учня (вожатого загону). При цьому в транспортні засоби входять спочатку учні, а потім особа, яка керує ними. У такому ж порядку здійснюється й висадка дітей з транспортного засобу. Можна доставляти учнів до місця екс­курсії також на спеціально виділених транспортних засобах. Для цього дозволяється використовувати автобуси й закриті вантажні машини, обладнані для перевезення людей. Перевозити дітей на відкритих вантажних машинах категорично забороняється. Для перевезення дітей транспортними засобами необхідно підбирати най досвідченіших водіїв, які мають стаж не менше як три роки безперервної роботи водія. Під час перевезення дітей у вантажному
автомобілі необхідно, щоб у кузові було не менше двох дорослих. Під час переїзду учням забороняється висуватися з вікон, сідати й висаджуватися з транспортного засобу під час руху.

Для вивчення флори або фауни водоймища необхідно зазда­легідь вибрати таке місце, де його глибина біля берега настільки мала, що гарантує від нещасних випадків. Входити у воду учням забороняється. Для ознайомлення з живими об'єктами водойми­ща використовують сачки на довгих палках.

Користуватись човнами або містками, розміщеними над гли­бокими місцями водоймищ, категорично забороняється.

Під час проведення екскурсій забороняється використовува­ти отруйні речовини (хлороформ, сірчаний ефір) для заморюван­ня комах.

Перед тим як організовувати екскурсію, треба ознайомити учнів з вимогами охорони природи, з місцевими отруйними рос­линами, такими, як дурман, блекота, вовче лико, бліда поганка тощо, і категорично заборонити учням пробувати на смак будь- яку рослину із зібраного матеріалу. У кабінеті (лабораторії) біології школи повинен бути стенд з фотографіями або малюнка­ми місцевих отруйних рослин.

Необхідно ознайомити учасників екскурсій з місцевими отруй­ними тваринами (зміями, павукоподібними, багатоногими), пе­реносниками (наприклад, гризунами) або передавачами (кліщами, комахами) інфекційних захворювань. З цією метою в приміщенні кабінету (лабораторії) біології створюють спеціальні стенди з ма­люнками і фотографіями, що супроводжуються відповідними те­кстами, які пояснюють, чим небезпечна дана тварина і як за­побігти небезпеці.

На екскурсію діти повинні виходити в міцному взутті і панчо­хах або шкарпетках, щоб захистити ноги від механічних пошкоджень сучками, хмизом, колючими рослинами, гострим камінням, осколками скла тощо, а також від укусів отруйних тва­рин (наприклад, змій, тарантулів, сколопендр, скорпіонів тощо). Категорично забороняється учням під час екскурсій знімати взут­тя і ходити босоніж.

Забороняється розпалювати багаття під час екскурсії, щоб уни­кнути лісових пожеж і опіків учнів.

Не можна дітям пити під час екскурсій воду з відкритих водо­ймищ, тому кожному з них треба заздалегідь запропонувати взя­ти з'дому питну воду у фляжці або пляшці.

Вирушаючи на екскурсію з дітьми, учитель повинен мати при собі похідну аптечку першої допомоги.

Інструкцію з охорони праці під час екскурсій для учнів вивішують на видному місці в приміщенні кабінету (лабораторії) біології.

Категорія: 1 | Додав: DEN-SHP (05.09.2013)
Переглядів: 771 | Рейтинг: 0.0/0
Поділися матеріалом в соц. мережах
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Реклама
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проверка тиц pr счетчик посещений Яндекс.Метрика
Copyright DEN-SHP © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCozЯндекс.Метрика